Goed aangekomen in Amman! - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in Amman! - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in Amman!

Door: Vice Versa

Blijf op de hoogte en volg Vice Versa

06 November 2012 | Jordanië, Amman

Het heeft even moeite gekost maar we hebben nu internet zodat we jullie kunnen laten weten dat we goed gearriveerd zijn in Amman!
Het was een lange vermoeiende dag, ook al omdat de meesten van ons een nacht overgeslagen hadden. Dan komt dat mannetje met het hamertje toch af en toe even voorbij.
We vlogen met Austrian Airlines via Wenen en hadden een prima vlucht. Voor een aantal van ons was de frisautomaat op de luchthaven in Wenen DE (kermis)attractie van de dag en we zullen het zeker aanbevelen aan een niet nader te noemen kruidenier in Landweert. Een gat in de markt!
Bij aankomst in Amman werden we opgewacht door een mannetje met onze namenlijst. We moesten in die precies die volgorde gaan staan om voor het visum in aanmerking te komen, en onze paspoorten inleveren. Nadat we de bagage opgehaald hadden, maakten we kennis met one Nederlands sprekende gids Mahmouth die ons de rest van de week zal begeleiden.
In de bus op weg naar het hotel konden we aangeven of we al dan niet aparte bedden wilden en hebben we uitgewisseld hoelang iedereen al getrouwd was. ( De kampioenen bijna 50 jaar!) er zijn nog drie romantische setjes onder ons die graag een groot bed willen delen. Aan u de vraag wie dat zijn...
' S avonds eten in het hotel ( heerlijke houmous en salades); sommigen nog even buiten op het terras zitten ( zo sneu dat dat in Venray niet kan) en daarna zochten ze allemaal redelijk op her tijd het bedje op.
Morgen op weg naar Petra!

• 06 November 2012 - 21:23

Ems En Huub:

Hallo Broer en schoonzus,fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn en dat jullie mogen genieten van een fantastische vakantie,trouwens dat geld voor iedereen die met jullie mee gegaan zijn.
    Hopelijk hebben jullie beter weer als wij.
    Tot de volgende keer
    groetjes van Ems en Huub

• 06 November 2012 - 21:40

Ine Hoex:

Hoi allemaal

Geniet van het geweldige Petra en het mooie weer.
    Wij volgen jullie. groeten Piet en Ine

• 06 November 2012 - 23:32

Kitty:

Hoi papa en mama,

Leuk te horen, dat het tot nu toe lekker is en gaat. Een terrasje...daar dromen we nu van... Mooie gedachte om mee te gaan slapen. Dat bellen is er van het weekend niet meer helemaal van gekomen, dus dat ga ik morgen proberen. Een life verbinding met Petra, zou best gaaf zijn!
    Geniet allemaal van de vakantie en het prachtige land.

Groetjes, Kitty en Arno
    Floor, Pien, Bram, Nena en Iris

• 07 November 2012 - 07:45

Marian Manders:

Hoi allemaal,

goed om te horen dat jullie daar genieten van het mooie weer. Hier in Venray is het alleen maar regen. Ik ben jaloers. Tot snel xxx

marian

• 07 November 2012 - 11:15

Berrine:

Hoi Jordanie gangers!

Vanuit een druilerig Venray wensen wij jullie een fantastische reis door Jordanie. Voor de mensen die jaloers zijn; wij helpen u graag om ook een fantastische reis samen te stellen.

Groeten,

team Reisbureau Vice Versa

• 07 November 2012 - 12:47

Thea Van Den Bekerom-Peeters:

Hoi Corrie en Dieter,

Hopelijk hebben jullie vannacht een beetje kunnen slapen, want de reis was toch wel wat lang. Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet van deze schitterende reis.

Thea en Rolf Maashees

• 07 November 2012 - 13:40

Peter:

Zo zus en zwager, hard werken voor jullie de komende week, maar ook mooie dingen zien. Ik neem aan dat jullie ook in en groot bed slapen, dus nog 2 te gaan van wie ik het niet weet. Maar ja ik ken volgens mij alleen jullie.
    Hier in Venray bij de kachel gaat het goed, ben net uit de nachtdienst en wil niet te veel slapen, om weer snel in het juiste ritme te komen. Ik kan me voorstellen hoe het voor jullie is om een nacht te missen.
    Veel plezier met het opsnuiven van de cultuur en de zaken die je daar ondergaat.
    Jullie allemaal en fijne indrukwekkende week toegewenst!

Groetjes,
    Peter

• 07 November 2012 - 22:58

Maria Van Dijck:

Hallo Gerard Ans en Ilona,

Fijne vakantie geniet er van en heel veel plezier.

groetjes,

Maria en Piet