Het is bijna zover! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Vice Versa

23 Oktober 2010 | Nederland, Venray

Over een week zullen we bijna landen in Kathmandu en zal ons grote avontuur beginnen!

Nog even wat laatste dingen: degenen uit Venray die echt problemen hebben met de gezamenlijke opstapplaats op de Kempweg, wil ik vragen dit even door te geven bij Vice Versa zodat we kunnen kijken naar een oplossing.

Verder heb ik uitgebreid contact gehad met Marjo Jenniskens en we zullen haar (en haar ouders Toon en Corrie) zeker ontmoeten als we in Pokhara zijn. Het bezoeken van een project wordt erg lastig, maar we hebben leuke en interessante alternatieven besproken. Ze gaf aan dat kinderkleding heel goed van pas zou komen in haar project, dus als u nog een gaatje in uw koffer heeft.....

En tot slot voor degenen die ervan op de hoogte zijn; mijn vader wordt a.s. maandag (na twee keer afblazen) geopereerd. Hij zal in Maastricht een open hart operatie ondergaan. Zoals het er nu uitziet, zal ik dus gewoon met u mee op reis kunnen gaan!
Ik ben nu wat moeilijker bereikbaar, maar als er iets is of u heeft nog vragen, bel even met Vice Versa en zij geven uw vraag aan mij door!

Ik hoop u allemaal in goede gezondheid en goede zin op 29 oktober te mogen begroeten!

Groetjes!
Maja Kateman-van Opbergen

• 23 Oktober 2010 - 14:41

Wilhelmien EnViktor:

Vanaf mijn stoel thuis,wens ik jullie een fijne reis en een behouden thuiskomst ! Veel succes met het inpakken van de koffers !

• 23 Oktober 2010 - 16:03

Maria En Mieke:

Ook wij zijn in Nepal geweest en hebben Marjo Jenniskens daar bezocht en ook enkele van haar projecten. Het is een fantastisch land, wel arm, maar oh zo vriendelijke mensen. Heb je kinderkleertjes over, ze zijn er daar heel blij mee.

Wij wensen jullie een prachtige reis en doe Marjo de groeten van ons.

Groetjes Maria Claessens en Mieke Rongen

• 23 Oktober 2010 - 17:43

Jeu & Tilla De Wit:

We hebben er hardstikke veel zin in en zijn benieuwd wie en wat we daar aantreffen. Uiteraard doen we Marjo de groeten van jullie M & M! Tot a.s vrijdag met volle koffer en goei zin.
    Groetjes van Jeu & Tilla.

• 23 Oktober 2010 - 20:52

G.bohlken:

Op 29 okt. vertrekt mijn zoon frank bohlken ook naar Nepal voor een georganiseerde reis van 21 dagen te voet met dragers.Misschien ontmoeten jullie elkaar in Nepal.Succes en gezond weer terug.Gerard Bohlken.

• 24 Oktober 2010 - 14:28

Hans Ten Berge:

Wij wensen alle Nepal gangers goede reis en veel plezier.
    Wij kunnen uit eigen ervaring de deelnemers verzekeren dat jullie een eenerverende tijd tegemoet gaat.

Doe de groeten aan Amir Hamal van ons. Jullie zullen hem zeker in Dhulikel gaan ontmoeten.
    Amir is een enthousiaste paramedische student die nu en in de tooekomst veel voor Nepal zal betekenen. Ik zit er vaak over te denken hoe we hem kunnen helpen. Ben benieuwd naar jullie ervaring met hem.

Hans ten Berge

• 24 Oktober 2010 - 18:57

Ine En Piet:

Maja op de eerste plaats willen wij jullie vader heel veel succes wensen met de operatie en wens hem veel strekte.
    Voor de andere Nepal deelnemers tot vrijdag, de koffer is bijna gepakt.

En we gaan er een mooie reis van maken we verheugen ons er op.
    groetjes Piet en Ine Hoex

• 25 Oktober 2010 - 14:32

Ems En Huub:

Wij wensen jeu,tilla serve en Hanny een fijne onvergetelijke vakantie toe vanuit de pionierstraat doe Marjo de groeten

• 25 Oktober 2010 - 14:32

Ems En Huub:

• 25 Oktober 2010 - 16:24

Heinz & Marijke:

Wij wensen Servé en Hannie een onvergetelijke vakantie toe met mooi weer.
    Een goede reis en kom weer veilig thuis!
    Groetjes, Heinz & Marijke.

• 26 Oktober 2010 - 07:24

Ans:

Maya, alle goeds met jouw vader, en we wensen jullie allemaal een hele goede, leerzame, en vooral een indrukvolle reis toe

• 26 Oktober 2010 - 09:41

Ankie Visschers:

Beste Maja,
    Ik hoop dat de operatie van je vader goed geslaagd is, zodat je met een gerust hart op reis kunt!
    Voor iedereen een mooie reis naar Nepal gewenst!!
    Groeten, Ankie Visschers.

• 26 Oktober 2010 - 10:34

Wim Roovers:

Bijna is het zover.Ik wens Hanny, Ve en alle reisgenoten een onvergetelijke reis door Nepal.Ben benieuwd naar de foto's en de verhalen straks.

• 26 Oktober 2010 - 15:36

Jacques En Susan:

nog 3 dagen en dan staan ook wij met onze koffers klaar. wij hopen dat de vader van maja het goed maakt zodat zij met een gerust hart meekan. tot vrijdag allemaal.

• 27 Oktober 2010 - 21:22

Hannie En Servé:

We staan in de startblokken en hebben er veel zin in.
    Medereizigers tot vrijdag
    in de bus dan zijn we echt op reis we laten ons verrassen.
    Maja veel beterschap met je vader.
    Hannie en Servé

• 28 Oktober 2010 - 15:29

Miep:

Ine en Piet,Truus en Jan,Maja en Toon, wil jullie een hele fijne reis wensen.

• 28 Oktober 2010 - 15:59

Mieke En Toon:

wij wensen jeu en tilla en serve en hannie en alle andere een hele fijne reis toe in nepal
    groetjes toon en mieke

• 29 Oktober 2010 - 18:47

Jacqueline:

Ik wens jullie allemaal een prachtige reis toe in het bijzondere Nepal.
    Geniet van de gastvrijheid van de mensen en de prachtige natuur!
    gr. Jacqueline / Vice Versa