Ja, we zijn er! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu Ja, we zijn er! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu

Ja, we zijn er!

Door: Maja

Blijf op de hoogte en volg Vice Versa

27 November 2013 | Namibië, Windhoek

na twee lange dagen eindelijk tijd om even te melden dat we aangekomen zijn en dat het goed met ons gaat!
Voor de beeldvorming; ik zit hier nu om 21.00 u namibische tijd in een hemdje en sandalen buiten op het terras (bijna geplakt tegen het hoofdgebouw, want daar is internet!) een verslag te schrijven. Heerlijk, die temperaturen, hoewel vanmiddag in onze truck 35 graden toch wel heel veel is.
Gisteren heeft de bus ons allemaal netjes thuis opgehaald en zijn we naar Frankfurt gereden. We konden meteen inchecken en dus tijd genoeg om te shoppen, maar helaas, op terminal D en E valt niet veel te shoppen.
Dan maar aziatisch eten, want dat is echt iets wat je op een Duitse luchthaven moet doen, en dan de lucht in.
Een voorspoedige vlucht, al was het jammer dat een van ons ziek werd, maar dat is allemaal gelukkig gauw vergeten.
Bij aankomst in Windhoek stond Piet, onze reisleider, ons op te wachten met de truck, onze thuisbasis voor de komende week!
Na een rondje door Windhoek op weg voor een flinke lange bultige rit, eerst over verharde weg, maar later over gravelwegen, wat voor de nodige consternatie zorgde, ( plus gratis massages voor de weke delen) kwamen we uiteindelijk om een uur of drie op ons eerste adres aan; Hammerstein lodge bij Sossusvlei.
Wat een indrukwekkende landschappen onderweg, en die ruimte; met geen pen te. Eschrijven!
Wat tutten, wat slapen, wat zwemmen en daarna eten en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat wij de laatsten zijn die nog niet in hun nestje liggen. Dat gaat NU gebeuren, want om vier uur is hier reveille om de zonsopgang in Sossusvlei mee te maken!
Ik zeg; tot morgen!

• 26 November 2013 - 20:43

Jan En Truus Fleuren:

Hallo reizigers,
    Allereerst maja van harte met je onderscheiding. Sinterklaas kan zich geen betere promotor wensen en je hebt die onderscheiding dan ook volop verdiend. Graag ga ik jullie weer volgen. Uit onze eigen Afrika ervaring (te lang geleden) ben ik ervan overtuigd dat jullie super dagen tegemoet gaan. Als jullie een leuke cd vinden van Teun Jordaan, de Zuid-Afrikaanse Fransje Bauer, dan hou ik me aanbevolen. Wij wensen jullie met zijn allen heel veel plezier! Ben voorzichtig voor de big five. Nu ja, met Toon en Piet erbij moet het goedkomen!
    Geniet ze!

• 26 November 2013 - 21:14

Anny Peelen:

Hoi Maja Toon en verdere reizigers
    ik volg jullie op je Afrikaanse reis
    en ben er van overtuigd dat het een reis word om nooit te vergeten.
    geniet er van en veel reis plezier Lambert en Anny Peelen

• 26 November 2013 - 21:14

Anny Peelen:

Hoi Maja Toon en verdere reizigers
    ik volg jullie op je Afrikaanse reis
    en ben er van overtuigd dat het een reis word om nooit te vergeten.
    geniet er van en veel reis plezier Lambert en Anny Peelen

• 26 November 2013 - 21:52

Jes En Hay Verhaag:

Hoi Stelletje Levensgenieters.!!
    Fijn dat jullie zijn goed aangekomen in Windhoek . Nou ja, Jammer voor degene die wat ziek was. Hopelijk blijft het daarbij,en kunnen jullie volop genieten van al het moois dat Afrika te bieden heeft. We blijven jullie natuurlijk volgen. Groetjes aan iedereen,vooral , aan Piet en Ien,en Toon, want die kennen we nog van de vorige reis naar Namibie[of zijn er nog meer bekenden bij van toen?]en natuurlijk aan jou Maya.
    Trouwens jij nog proficiat met je onderscheiding. Drink er daar maar eentje op.
    Groetjes Hay en Jes

• 27 November 2013 - 08:42

Marielle Jansen-van Hoof.:

hallo allemaal.
    papa en mama proficiat met jullie 49 ste trouwdag.
    ik ben jaloers op de temp bij jullie,hier is het 6 graden en mistig.
    geniet ze.
    gr ikke.