Weer thuis! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Maja

Blijf op de hoogte en volg Vice Versa

14 November 2010 | Nederland, Venray

Mijn laatste bijdrage schrijf ik als we weer gezond en veilig thuis zijn. Behalve keelpijn, darmklachten, ontzettend verkouden en hoofdpijn zijn we volgens mij verder allemaal gezond thuis gekomen... Ook dat hoort erbij!
Gisteren begonnen we de dag met zingen voor onze jarige Wilma tijdens het ontbijt! Voor haar hadden we een originele kashjmier shawl gekocht en volgens mij was ze daar blij mee! In het hotel hadden ze meteen in de gaten dat er iets te vieren viel en binnen vijf minuten kwam er een chocolade taart, met zijden shawl en thika voor Wilma op de proppen. Ze heeft de rest van de dag met die rode vlek voor haar hoofd gelopen...
Tijdens het ontbijt heb ik kennis gemaakt met de weduwe van Dwarika Shresta, de oprichter van deze hotelketen, en dat was heel bijzonder!
Vanaf 12.00 uur hebben we samen op het terras gezeten en van de gelegenheid gebruik gemaakt om onze reis te evalueren!
Naast veel complimentjes mocht ik ook een aantal goede tips ontvangen waar ik echt iets mee kan voor een volgende reis.
We hebben ook de uitslag bekend gemaakt van de prijsvraag wie de meeste foto's gemaakt heeft (Wiel was de winnaar!) en wie het juiste aantal totaal gemaakte foto's geraden heeft! Dat was, niet schrikken, totaal 15.783 !! Piet en Ine kwamen het dichtst in de buurt en krijgen een etentje aangeboden!
Dan op weg naar de luchthaven en na een voorspoedige vlucht landen we weer op vertrouwde bodem!
Vanaf deze plaats wil ik iedereen van harte bedanken, in willekeurige volgorde, Tinie en Jeu, Elly en Toon, Truus en Jan, Wiel, Jeu en Tilla, Mia, Lambert en Annie, Jac en Susan, Ine en Piet, Frans en Maria, Wilma en Berti, Serve en Hannie, Jac en Susan en mijn Toon; van harte bedankt: het was geweldig om met jullie deze reis te maken!
Heel graag tot een volgende keer!
Maja

• 15 November 2010 - 15:00

Wiel En Agnes:

Welkom thuis en nu nog even nagenieten!

• 15 November 2010 - 16:32

Ine En Piet:

We hebben genoten van een geweldige mooie reis en hebben de foto,s op de computer gezet nu nog een album maken dan kunnen we nog na genieten van het prachtige NEPAL. alle mede reizigers Hartelijk Dank en tot ziens.
    Groeten Ine en Piet

• 15 November 2010 - 21:14

Hannie En Servé:

Maja en ook Toon norgmaals bedankt voor de perfecte organisatie.

Alle reisgenoten het was een genot met zo'n gezelschap deze reis te hebben kunnen en mogen mee maken.
    Tot ziens alle.

Hannnie en Servé

• 16 November 2010 - 12:10

Anita:

Maja,

Bedankt voor het leuke reisverslag en de mooie foto's. Erg leuk om pap en mam (Annie en Lambert)zo te kunnen volgen.

• 21 November 2010 - 07:28

Jeu En Tilla:

Ook wij willen iedereen bedanken voor de perfecte organisatie en gezelschap. We hebben erg genoten van de reis. Prachtige natuur, mooie kleuren, hartstikke spontane, vriendelijke mensen, ontmoeting met Marjo en ouders etc. En als je alles nog eens bekijkt op de site dan hebben we met z'n allen toch heel wat leuks meegemaakt! Nu al die 1600 foto's nog selecteren! Groetjes van Jeu en Tilla