Weer thuis; ook heerlijk! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu Weer thuis; ook heerlijk! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu

Weer thuis; ook heerlijk!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Vice Versa

09 Juli 2008 | Nederland, Venray

Vanmorgen werden we wakker in Helsinki, alhoewel sommigen van ons wat later dan gepland... met alle gevolgen van dien, he Baer...
Om 09.00 uur op weg voor een stadstour door Helsinki. We rijden langs het stadion, het prachtige Sibelius-kunstwerk (die in totale stilte componeerde!), de rotskerk die veel indruk maakt op ons, diverse mooie panden van de hand van Carl Ludwig Engel, het station met de lantaarndragers, het Senatorenplein met de dom en de universiteitsgebouwen, de Esplanada, de Unionsgatan en de markt. Halverwege nog een poging om het gebroken gebit van L.P. uit M. te plakken met de Kukident van F.v.O. uit V. (maar verder noemen we geen namen!) maar dit is geen succes.
Nog even wat vrije tijd in Helsinki en om 12.30 uur vertrekken we voor ons galgenmaal naar restaurant Fransmanni; een heerlijke lunch wordt ons daar geserveerd.

Dan nog even onze reis evalueren; men is zeer tevreden over deze reis, al vond men de hotels over het algemeen middelmatig, maar men realiseert zich dat dit voor groepen niet anders kan op deze bestemming.
Jammer dat we op de Noordkaap wat pech hadden met het weer waardoor we geen zicht hadden, maar we realiseren ons ook dat we voor de rest van de reis in de handjes mogen klappen met het geweldige weer dat we gehad hebben.

Dan met de bus naar het vliegveld voor de vlucht naar huis en als toetje een prachtige rit door onze eigen omgeving om iedereen thuis te brengen. Heel gezellig om samen iedereen weg te brengen!

We spreken af dat iedereen de tien beste foto's bij Maja afgeeft die hier een compilatie van zal maken die iedereen krijgt.

Voor de goede orde nog even de mogelijkheid om lid te worden van de Vice Versa Reisclub. Voor een eenmalig bedrag van 25 Euro krijg je voorrang bij inschrijving voor de Vice Versa Reizen. Geinteresseerd?
Maak 25,- Euro over op bankrekening nr 17 39 40 730 ovv " Vice Versa Reisclub".

Dan nog even het adres van onze chauffeur Juha Ahokas die heel graag van ons foto's zou willen ontvangen!
Juha Ahokas
Piiparinaho 21a
91900 LIMINKA
j.ahokas@suomi24.fi

Tot slot wil ik alle deelnemers aan deze reis heel erg bedanken. Per slot van rekening hebben zij deze reis gemaakt tot wat het geworden is!
Bedankt voor uw gezelligheid, positieve instelling en humor!
Graag tot ziens!

Maja Kateman-van Opbergen
reisbureau Vice Versa

• 10 Juli 2008 - 08:19

Ine Hoex:

Ja we zijn weer thuis van een PRACHTIGE REIS we hadden het niet willen missen ook alle mede reizigers BEDANKT en ja hoor de was is al weer uit de machine nu nog strijken maar dat doen we morgen. allemaal veel groeten en tot ziens.
    Piet en Ine Hoex

• 10 Juli 2008 - 10:50

Wilhelmien.:

Fijn dat jullie weer goed zijn thuisgekomen ! Jullie kunnen terugkijken op een prachtige reis ! Succes met de koffers leegmaken en de was,en lekker weer in je eigen bed,groeten.

• 10 Juli 2008 - 23:20

Toon En Corie Jennis:

Bedankt voor de mooie verslagen Maja, we hebben een geweldige reis gehad,een heel leuke groep, heel veel plezier gehad, het was een Fam.Ik heb de was al gesteken in de kast liggen, en nu verder genieten van de foto's en video.Wat een vies weer in Nederland!!!!!!
    allemaal groetjes en tot ziens.

Ton en Corrie Jenniskens

• 16 Juli 2008 - 14:02

Tiny En Harrie Corne:

Een geweldige ervaring. Alles tot in de puntjes verzorgd. Iets wat we niet snel zullen vergeten. Ontvingen vandaag de kaart van de Noordkaap evenwel zonder de beloofde stempel, maar och ja "we hebben de foto's nog"
    Alle deelnemrs bedankt voor het gezelschap en dat was echt aangenaam!!!!

• 20 Juli 2008 - 08:55

Anny Peelen:

we zijn intussen weer in ons dagelijks ritme
    en beginnen nu aan het uit zoeken van de foto,s
    van de geweldig mooie reis, allemaal bedankt voor de gezellige samen werking in het bijzonder Maja voor het mooie verslag de groetjes en tot ziens Lambert en Anny Peelen