Weer in de bewoonde wereld (nou ja...) - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu Weer in de bewoonde wereld (nou ja...) - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Vice Versa Reisclub - WaarBenJij.nu

Weer in de bewoonde wereld (nou ja...)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Vice Versa

31 Juli 2007 | Tanzania, Arusha

26-7 Na ons laatste internetbericht hebben we weer een lange rit gemaakt naar Tanzania. Prachtige omgeving en zwaaien zwaaien zwaaien naar de grote en kleine mensen onderweg. Weer veel Masai en dat is toch zo'n mooi gezicht.
Tijdens een sanitaire stop (dat is bij Drifters langs de kant van de weg achter een struik wegkruipen en je behoefte doen. Er ligt in de truck zelfs een boekje voor vrouwen: How to shit in the bush... Nog maar net uitgedruppeld kwam er een familie kijken met een stuk of twaalf kids. Leuk. Foto foto foto.
Aan de grens met Tanzania een heel gedoe om alle formulieren in te vullen en de visa akkoord te krijgen.
Tegen het donker kwamen we aan bij ons camp (parkeerplaats) aan het meer van Victoria. Twee van ons hebben buikgriep en dat is minder tijdens zo'n reis.
We zetten onze tenten allemaal op met zeezicht! Na een lekker bord spaghetti in het gezelschap van Tanzaniaanse kakkerlakken en een glaasje fruitwijn(brrrr) gaan we slapen.
's Nacht krijgen we een stortbui over ons heen maar volgens mij heb ik dat allemaal al geschreven. Ik moet nu afronden maar zal straks in het hotel opnieuw proberen om de rest van onze belevenissen te vertellen.
Tot zover dus de groetjes van ons allemaal aan jullie!

• 31 Juli 2007 - 13:49

Wilma En Sam:

hallo opa en oma
    alles goed daar met jullie, met ons wel hier veel heel veel regen en weinig zon dennis komt na sbs 6 vanavond bij het jeugdjournaal dit nog steeds naar aanleiding van de gevonden trouwring. Geniet er allemaal nog maar lekker van dan kunnen jullie vrijdag de zon meebrengen, krijgen wij misschien ook nog een beetje zomer. Groetjes en tot vrijdag maar weer.
    Wilma en Sam

• 31 Juli 2007 - 17:39

Piet En Nelly:

Piet en Nelly ik had van jullie meer mooie foto`s verwacht
    Maar in iedergeval nog mooie dagen toegewenst.

groeten Ger en Jan

• 31 Juli 2007 - 21:21

Wilhelmien En Viktor:

Geweldig he,een reis om nooit te vergeten!! Kom goed thuis vrijdag en ook wij in Nederland krijgen beter weer !!Groeten.

• 01 Augustus 2007 - 00:00

Peter:

Ha,
    Zus welkom in de bewoonde wereld.
    Hier in holland ook regen, nou ja vandaag niet.
    Kleedt je maar goed aan voor de terugreis, vannacht 5 tot 7 graden, is niet echt warm.
    Ik kan wel zien dat jullie het ondanks de ontberingen het een stuk beter hebben.
    Maar ja daarvoor ga je ook op reis.
    Mooi avontuur beleven jullie.
    Groetjes,
    Peter van Opbergen.

• 01 Augustus 2007 - 12:08

Jan En Anita:

We zijn blij dat het goed gaat met jullie, volgende keer wel graag wat meer foto's.
    Met ons gaat het ook goed in Frankrijk, alles kits met de kids. We zitten nu boven in een Frans internetcafe dure internetminuten te verdoen, we hadden op een uur geteld (vooraf kopen) maar hebben het binnen een kwartier al weer gezien...
    We missen jullie allemaal, behalve Miel want die komen we elke dag tegen (bordjes met Miel te koop).
    Volgende keer dat we kijken, zijn wij -en jullie dus ook- weer in Nederland, waar het weer nu eindelijk ook beter schijnt te zijn geworden.

• 02 Augustus 2007 - 06:23

Karin:

Wat een avontuur, zeg.
    En wij maar denken dat onze jungle-tocht in Thailand primitief was !!!!
    Geniet er nog van.

groeten (kletsen binnenkort bij)

• 04 Augustus 2007 - 20:56

Fam Broks:

ome piet en tante pollewop.
    bedankt voor het gezuip want nu hebben stef en ik bier dopjes
    ik hoop dat je nog meer zuipt
    dit is het bericht tegen de alcolisten

groetjes remie